Pannkakspizza

Skolan mellan 10 och 15 idag med lunchpaus emellan. Tog mig hem och fixade sedan kursboken vi ska använda helt gratis genom att låna den hemma i K-stad, tack för att ingen annan vill läsa en statistikbok!;) Får förhoppningsvis den redan imorrn:) Viktigt har jag nu förstått att det är att hänga med även i denna kurs, ska tydligen vara riktigt svår den här också:S Ahh, har de bestämt sig för att detta ska vara den svåraste hösten någonsin eller?! 

Har tänkt beställa en halsduk från Gina Tricot någon gång under veckan, har velat ha en sån nu ett tag men de är ju slut i alla butiker så jag får la beställa den. Har dock tänkt kolla lite i affären först o prova o se om där är något annat jag ska införskaffa när jag ändå får betala frakt, lite ekonomisk är man ju;)

Ett träningspass blir det om 1,5timmar där jag hoppas på att bli riktigt trött, är lite uttråkad eftersom jag inte kan plugga något och otroligt pepp på att träna så det ska nog gå bra! :)

nej, en "hemmagjord- emelie pizza" haha, bild och förklaring kommer sen, ska ätas och lite varm mjölk (?) till det. Jo ni läste rätt, jag dricka mjölk och varm dessutom, men jo jag är frusen och vill minnas mina barndoms dagar:P

<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0