Utsövd

Somnade som en klubbad säl igårkväll vid 10 snåret. Detta märktes i morse eftersom jag vaknade halv 8, en halvtimme innan klockan skulle ringa och var helt utsövd, SKÖNT! Va väldigt längesen jag kände mig pigg! En introduktionsföreläsning var vad som stod på schemat idag i skolan, därefter slutförde vi vår gruppuppgift och lämnade in den. En promenad hem till Karins lägenhet och sedan tunnelbana och buss hem. Käkade en sen lunch för nån halvtimme sen och sitter nu här. Boken vi ska använda va såklart slut på akademibokhandeln, svindyr den också tyvärr så jag ska kolla upp andra möjligheter med att låna hemma o så. Slipper gärna köpa en bok för närmare 1000 spänn!

För övrigt så är vår föreläsare något av det drygaste och mest långsamt pratande jag någonsin träffat på, om hon inte speedar upp tempot lite så kommer många somna på föreläsningarna!;)

Fick ett litet fotoryck i morse med att ta egobilder på mig själv, här är 2 av resultaten.






Vadå lik en av bilderna som togs på kryssningen?!;) Fast en stor och ganska väsentlig skillnad är där ju; håret, avklippt och plattat dagen till ära:)

En slapp kväll är nog vad som väntar eftersom knäet värker oroande mycket (jag kan vara förståndig ibland:P)

<3







Kommentarer
Postat av: Jenny

Jäääääätte fina bilder :) Vilken skillnad de är på håret, du passade mega bra i just denna frisyren :) Skit snyggt !!!

2009-11-03 @ 12:49:33
URL: http://jennygottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0