Är det tentatider eller vad?!

Morgonen började med en kylig men uppfriskande springrunda därefter lite god frukost och ett bad med efterföljande egen-minispa tid:) En djupdykning i statistikböckerna så sitter jag här och håller lunchbreak. Det rullar på bättre och bättre och det känns bra!


En fundering många förmodligen har är angående mina matvanor, hur kan man liksom gilla dessa kolliknande bitar, ingen aning men jag fullkomligt ÄLSKAR det!


Såhär ser mitt köksbord ut för tillfället, märks verkligen att det är tentaplugg på g, ett ordant kaos kallar jag det!

Nahe tillbaka till moment genrerande funktioner, maximum skattningar, binomialfördelningar etc, ja statistik alltså;)

<3

Kommentarer
Postat av: Ullis

jag tycker också om dem där sakerna ;) HAHAH!

2009-10-15 @ 17:18:20
Postat av: Emma

Ser ut som att vi har precis likant bord och likadana stolar, du och jag! ;)

2009-10-15 @ 18:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0