Blandade känslor

Idag är det (äntligen?!) dags att skriva den sista tentan på några veckor, äntligen säger jag för jag vill just nu bara ha den överstökad och kunna känna lugnet där ingen stress närmar sig... Senaste månaden har varit HEMSK och då menar jag verkligen überhemsk! Fysisikt mår jag väl ok pga att jag tränar så mycket jag kan men psyket har tagit stryk. De senaste veckorna har jag varit alldeles matt, trött, lättirriterad, lättpåverkad, tja allmänt nere och halvgrinig. Vill ha ett slut på det och nu får jag förhoppningsvis äntligen det! :)

Efter tentan som skrivs mellan 2 och 7 idag (värdelös tid för övrigt) så ska jag o Karin på maskerad med några andra klasskompisar, detta istället för tentafest för vår del. Har dock inte ordnat någon utklädnad än och jag orkar knappt bry mig, men samtidigt så vill jag ju klä ut mig och passa in bland alla andra. Aja, ska ju möta upp Karin på Buttericks (maskeradbutik) och hitta något, wish me luck:)

Förändring på g igen, och ärligt talat så vet jag inte hur det känns, har liksom puttat det åt sidan den senaste veckan, dock närmar det sig med stormsteg vare sig jag vill eller ej.....

Update imorrn om hur det gick idag och kvällens äventyr!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0