En helt vanlig måndag


är det idag, eller nej tror inte de va?! Har hört talas om att det ska vara min alldeles egna födelsedag just idag, och med en spräng inkorg både på mobil och facebook så är det nog sant, tackar redan nu för alla gratulationer! :) So far so good kan jag väl sammanfatta dagen med, väckt med skönsång av föräldrarna vid 6 snåret i morse (mycket vackrare på telefon än i verkligheten), en massa sms och samtal och en jäkligt bra skoldag senare sitter jag här. Måste käka något litet för magen skriker verkligen, sedan bär det av till sysysysysystembolaget tro det eller ej!? ;) Måste ju utnyttja min rättigheter här i samhället:P

Ett restaurangbesök eller gomiddag här hemma är vad som väntar ikväll, en utgång kunde blivit av (ja trots att det är måndag och jag börjar 8 imorrn men jag fyller ju bara 20 en gång:P) men lugn, det blir hemmakväll skjuter på utgången till helgen istället av praktiska skäl!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0