Födelsedagsmiddag

Ahh vilken god mat det blev. Det tog en stund innan jag kunde bestämma mig men till slut efter noga övervägande och rådgivning av J-lo och mamma så blev det fläskfile med potatisgratäng, sallad och kall vitlökssås, till detta nygräddade minibaguetter. Till efterrätt blir det kladdkaka med vispad grädde. Och som toppen på isberget så har det druckits Asti och Staropramen! GOTT är bara förnamnet!

 Innan maten!

 Maten (ja jag vet att de ser sörjigt ut, jag hann börja äta:P)

 God öl, eller hur ullis?:P

 O en god kaga till kaffet ska de va! :)

<3


Kommentarer
Postat av: Ullis

GOOOOOOOOOOOOOOOOOOTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!



MUMA!

2009-10-06 @ 12:33:50
URL: http://yourluckk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0