Förvånad- Oh yes

Den lugna utgången som Carro och Karin övertalat mig att följa med på var egentligen en överraskningsfest med närmsta klasskompisar och Mr närvarande, helt paff kom jag in i Karins lägenhet där paket, tårta, dricka och skönsång väntade:) Tack så jättemycket för en helt lyckad gårdagskväll!

Vad har annars hänt i mitt liv de senaste dagarna, jo världens snabbaste, skönaste, starkaste och helt perfekta springrunda och efterföljande styrka avklarades i tisdes, det känns fortfarande i bålmusklerna;) Igår hände något som inte ofta händer mig, jag sov länge, riktigt länge. Somnade vid 12 snåret på natten och gick inte upp förrän 13:25 dagen efter, riktigt illa! :P

Lite halvseg är jag idag pga gårdagen men nu ska jag dyka ner i statistikboken och försöka få in lite gammalt inför omtentan, MÅSTE börja förstå det NU!

<3

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken härlig överraskning!

2009-10-09 @ 11:39:40
URL: http://beeingme.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej tittar bara in

Besök gärna minn blogg om du gär det lämna gärna ett spår.

Har blivit utvald att bli veckan blogg hos johanna gå in .Gå gärna in Rösta på mej. Får synas i inlägg säga till har röstat.

Ha en bra dag

2009-10-09 @ 12:37:08
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: Linda (kusin)

Nu blev jag lite nyfiken på "Mr"...?!?!

Kram på dig!!

2009-10-11 @ 11:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0