Full rulle

Det klagas på uppdateringen och ja jag vet, den är inte bra för tillfället. Det är mycket annat som tar upp all min tid och trots ett relativt späckat schema så har jag inte jättemycket att berätta om. Omtenta plugget går framåt (äntligen) och bitarna faller mer och mer på plats till min stora glädje! Matte börjar ju äntligen bli roligt igen, det är det jag alltid sagt, matte är superkul när man kan det men när man befinner sig i dimman så är det döden!!!

Missade min tvättid i fredes eftermiddag eftersom vi hade tentagenomgång då (såklart samma tid av alla att välja på) Nästa tvättid var först om 2 veckor så turligt nog så finns farfar och hans tvättstuga ett telefonsamtal bort, och när man blir bjuden på lunch under tiden så tackar iaf inte jag nej!;) I fredeskväll hade vi en tjejkväll på ett uteställe, Solidaritet, läs stureplan:P Lördagen spenderade jag mest hemma med att göra ingenting, kan undra vem som hjälpte mig med detta?!;) Kollade på Sveriges match på en pub på söder men det kunde vi ju varit utan, en förlust och massa ryggont senare va vi hemma igen, ja just det, VI! :P han sitter här bredvid mig, numera dagligen, och livet rullar på:)


En massa plugg nu i två veckor framåt då två tentor ska klaras av, dock får jag besök i helgen, ullabulla kommer hit för ett snabbesök! :D:D:D:D

J-lo, I think that you might be right about your thoughts, but I'm not totally convinced, yet. We'll see...



Kommentarer
Postat av: Ullabulla

kommer kl 10 på lördag, hämta mig ;)....... tell me! jag vill veta tror du inte jag förstår ;) något ligger och gryr(kan man säga så)

2009-10-14 @ 22:12:16
Postat av: Emme

Ok, låter bra, I will be there! :) haha, du kanske förstår och om inget annat så får jag väl berätta för dig..;) o ja, man kan säga så:P

2009-10-15 @ 12:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0