Nörrpingbesök

Även denna helg är snart vid sitt slut och jag har haft trevligt Norrköpingbesök i form av Ullis igår och idag:) Mycket tragg, skratt och trevligt mående! :D En kort shoppingrunda, kemiplugg, hemmalagad pizza och slapp framför tv:n va väl typ vad vi hann med.


Antar att vi lyckades med pizzan eftersom detta var vad som blve över;)



Nedan kan också ses hur engagerad och fokuserad Ullis va på att hjälpa till med maten!


Lite plugg har hunnits med idag, imorrn och 2 veckor framåt blir det körigt värre med plugget!

<3


Kommentarer
Postat av: Ullis

jag var ett mentaltstöd :) jag menar någon måste ju sköta mobilen också:) Men god blev pizzan tror det var min kärlek till pizzan som gav det där lilla extra du vet ;)

2009-10-18 @ 21:41:33
Postat av: Jenny

Jag tror också Ullis kärlek gjorde de där lilla extra ;) haha. Kärlek kan vi aldrig få nog av, inte pizza heller för den delen så de blev nog en väldigt bra kombination !

2009-10-20 @ 00:09:05
URL: http://jennygottfridsson.blogg.se/
Postat av: Ullis

Bra jenny att du håller med! För så är fallet, annars hade pizzan inte blivit hälften så god! Så de så!! ;)

2009-10-21 @ 10:42:59
URL: http://yourluckk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0