Phew

Hujeda mig vad dagarna går, veckorna bara flyger iväg och livet är just nu ett enda stort ekorrhjul! Eller snarare såhär, mitt liv stavas just nu PLUGGA, PLUGGA, PLUGGA! Jag gör i princip inget annat, tränar visserligen en hel del men de måste jag för att orka med allt plugg, det blir liksom där jag rensar hjärnan och laddar om batterierna. Individuell datauppgift lämnades in i veckan, omtenta skrevs igår (hoppas och tror att jag iaf e godkänd), högskoleprov skrevs idag med 1,0 som resultat, absolut inget mästarresultat men helt ok för att av första gången, det såg riktigt bra ut på vissa ställen men sen rasade det på andra, såg nästan ut som om det varit två olika personer som gett mina svar;)

Har fått i oss lite mat nu ikväll (baconinlindade färsbiffar med klyftpotatis och turkyoggi och sallad till, mumma:)). Eventuellt ska det bli biobesök ikväll (min första slappkväll på nån vecka), sen imorrn börjar nytt plugg, ny tenta på fredag som ska sättas! Även en gruppuppgift på datorn ska lämnas in och göras på måndag. 

 Ska försöka bättra mig med uppdateringen, hinns och orkas inte med för tillfället bara, men I´ll try!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0