Trött tisdag

Idag är jag en trött Emelie, både fysiskt och delvis psykiskt. Haft två långa och givande föreläsningar idag varav en gjorde att saker klarnade ganska mycket angående ett krångligt kapitel i boken:) Har sedan jag kom hem suttit vid datorn och kollat igenom en kompis uppsats. Den är lång men behandlar ett väldigt intressant ämne, men som sagt det tar lite tid. (jag gör det för att jag vill! :))

Träningsvärk kan jag väl inte kalla det som känns i benen men de är stela och allmänt trötta, blir ingen träning idag inte;) Brydderierna som finns i mitt huvud handlar till stor del om Kanada och allt praktiskt som måste fixas. Jag har inte riktig koll och det gör mig nipprig;) Försöker beta av lite efterhand så listan i huvudet blir kortare och kortare:)

Hej o hå lunka på som sagt!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0