Eftermiddagslur, ja tack

Helgen är snart över, slappkväll i lördes där jag inte ens orkade hålla mig vaken till curlingdamernas final men såg reprisen igår. Gårdagen va halvslapp på förmiddagen och träning på eftermiddagen. Begav mig senare mot Karins lägenhet för att göra en inlämningsuppgift och käka. Helt plötsligt blev det utgång också som va helt ok tills det blev FÖR trångt. Jag o Karin tröttnade i drog hemåt istället.

Sov ganska länge men är fortfarande trött, blir nog en skön eftermiddagslur medan jag tvättar:) Den "attackerande" huvudvärken består och imorrn ska det kollas upp vad det kan tänkas vara!

Ett citat från ett tv program jag just såg "hur mycket skulle kräva i pengar för att äta hundskit 14gånger?" Finns det inget vettigare att göra tv på?!

<3

Kommentarer
Postat av: milo

Äta hundskit för pengar? Så mycket pengar finns inte eller vad säger du?

2010-02-28 @ 21:12:28
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/
Postat av: Emme

Nej, det tror jag inte. Enda gången jag skulle äta det var om jag höll på att svälta ihjäl.

2010-03-01 @ 14:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0