Framåt framåt

Benen bar mig ordentligt igår också! Trots att musklerna sa emot ganska tidigt så krigade jag och kan nog anse mig ha vunnit matchen eftersom jag sänkte min tid på milen med en hel minut! Rekordet lyder nu alltså på 51,5minuter. Jag tror jag kan nå 50minuters gränsen mycket fortare än jag tidigare anat:)

Gårdagen va för övrigt ganska slapp, och ENSAM:( lite plugg, träning o slapp framför tv o data. Ett samtal där mamma berättade om deras restaurangbesök, JAG VILL OCKSÅ! Som ni kanske märker så slår saknaden mig oftare o oftare.. :S

Plugg nu o sen föreläsning efter lunch.

Grattis grattis broder min 24års dagen, ville firat den med dig men det får ske senare precis som förra året!

<3

Kommentarer
Postat av: karin

Du hade kunnat ringa mig;) För vi umgås ju aldrig annars!

2010-02-16 @ 19:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0