Fredagsmys

Fredagen är kommen och veckorna bara går o går, vet inte vart tiden tar vägen... Föreläsning i förmiddes, hem o käkat lunch precis bestående av EMELIE MUMS MUMS; blodkorv, stekt ägg, knäckemacka (nytt märke som är übergott) och en avokado! Kaffet kokas just nu och jag passar på att slänga in ett inlägg. Ska skicka iväg en uppgift till en lärare och kanske läsa nån sida i mikroboken innan det bär av för träning.

Alla har sina klagomål och problem kring mat, motion, och kosthållning så även jag:P Ett av mina problem är att jag alltid har ätit så fruktansvärt fort, jag formligen slänger i mig maten. Många ger rådet att man ska sitta i köket och bara fokusera på att njuta och äta en tugga i taget. Kan bara säga, släng er i väggen! Om jag sitter i köket, helt själv ska tilläggas, och bara fokuserar på att äta så får jag spel efter 2 minuter;) Jag måste göra något annat för att det ska ta mer tid än vanligt, typ läsa en tidning (en anledning till att all min reklam är sönderläst:P), kolla på tv eller sitta vid datorn, då kan det ibland gå LITE saktare iaf:) Problemet i det hela är att jag inte hinner känna när jag blir mätt och "överäter" då och blir plötsligt proppmätt! Vilket ger ajaj i magen till en redan känslig mage:(

Nog om mina magproblem, njuter av solens strålar som kommer genom fönstret! ( och ja, lunchen slank ner fort som attan i dag också:P)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0