Hur känns en hjärntumör?!

Jag är tillbaka i huvudstaden efter ett överraskningsbesök i Skåne. Det uppskattades mycket av kommentarer och minerna att döma. Och det slog mig att när jag befann mig där nere med alla kära runt mig att: mitt liv är ganska bra för tillfället!:)

Fick åka förstaklass upp med gratis kaffe (vadå uppskattat?!) och kom fram snabbt och smidigt. Kroppen va trött och somnade snabbt efter hemkomst.

Vaknade i morse med en mycket mystisk huvudvärk och den första tanken som slog mig va: hur känns en hjärntumör eller propp i hjärnan?! Ringde upp mamma ganska omgående för att få någon form av förklaring men insåg ganska fort att frågan om hjärntumör nog skulle skippas (för hennes oros skull). Svaret blev: blir det värre så sök för det! Värre har det inte blivit men det kommer en ordentlig tryckvåg mot huvudet imellanåt:S

Föreläsning i förmiddes, lunch uppäten, mat inhandlad, OS på tv och jag ska kanske plugga lite i eftermiddag.

<3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag gissar på att de är "Jetlag" ;) haaha.

2010-02-27 @ 01:17:14
URL: http://jennygottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0