Jag är klar

Jag är färdig! Jag har läst hela jäkla lag och ekonomiboken och sista kapitlet var faktiskt väldigt intressant. Det handlade om USA:s vapen, drog och dödsstraffpolicies, jisses vilka skrämmnade siffror man får se. Men nu är jag iaf färdigläst och kan på allvar börja tentaplugga och förmodligen repetítionsläsa om delar av vissa kapitel men känslan just nu är skön:)

Annars blir det ganska slappt idag, snön vräker ner utanför fönstret (piiiii) och jag ska försöka hitta motivation att sammanfatta det jag läst. Ikväll bär det av till Karin för extremt roligt lördagsnöje, nämligen göra inlämningsuppgift. Jaja förnena nytta med nöje, käka god mat, lyssna på melodifestivalen och göra uppgiften, de funkar!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0