Jag är nog inte körd iallafall

Det känns ganska bra efter tentan, de satte inte dit mig på mer än en fråga;) Har spenderat eftermiddagen med lite shopping, har inte varit inne i en klädaffär sen jag kom upp hit efter jul så det var skönt att unna sig lite. Ett par jeans, en tröja, lite klämmor, en hårblomma och ett halsband, bilder kommer sen:)

Kände i förrgår att det började sticka i halsen o de blev värre igår med lite ont o lite hes. Idag är såklart värsta dan, rejält hes, ont när jag sväljer och den hemska ondhetskänslan i musklerna finns i kroppen:S Hoppas det försvinner för jag ska gå på bio med Karin ikväll! Snabba Cash ska ses så jag kan jämföra med boken.

Tjolahopp så länge, ska kurera mig med apelsin och kaffe:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0