Minutrarna tickade på

Satan i gatan (ursäkta språket) vad det gick idag. Bestämde mig för att åka och träna ändå, behövde springa bort träningsvärken och melankolin. Vilket jag lyckades med väldigt bra, eller troligtvis har jag grym träningsvärk imorrn också men där får jag skylla mig själv;) Det blidde, håll i er, 1 mil! på ynka (ynka för min del) 52,5 minuter! Jag är supernöjd, har nog aldrig sprungit så fort så länge:)

Kom för nån timme sen, slängde i mig ett litet mellanmål av lax och en macka (behövdes efter energiurladdningen) och har sedan gjort vid mig. Ska till Karin o käka paj, dricka vin och kolla in Schalgern hur dålig den än må vara:P eventuellt en utgång på de!


Outfiten för ikväll, hög svart kjol, svart linne under ett spetsigt lila linne. Kunde kört utan linne om jag bara hade haft en übersnygg Bh vilket jag måste införskaffa!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0