Nästan krampaktigt

Idag är en sån dag då jag inte känner för att göra något särskilt, bara sitta rätt upp o ner o bara glo på datorn eller tv:n. Jag vet att där finns både plugg och städning att göra, och vädret lockar för en promenad men känslan för att göra allt detta har inte infunnit sig (än iaf).

Gårdagens träning i form av ett intensivpass blev en enda stor plåga för musklerna som sa ajaj vi har träningsvärk vid varje styrkeövning. Tog mig igenom styrkeövningarna med stor möda och satsade på konditionsövningarna istället vilka gick betydligt bättre:)

Slapp framför tv och dator hela kvällen lång med telefonsamtal med alla möjliga. Unnade mig även lite smaskig mat som kanske är lite konstigt för en 20åring att älska men sen är jag ju lite speciell också;)


Avocado, kallrökt lax, keso, champinjoner, tomater och ett megagott knäckebröd som de gjorde reklam för igår i affären, MUMS! Ser kanske lite torftigt ut men jag älskar de!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0