Produktiv dag

Måndag igen och dagen har passerat med belåtenhet. Plugg, givande föreläsning, härligt träningspass, telefonförsäljare sänkte min minutkostnad och gav mig nytt headset (tackar), mat i magen och slutligen alla sidor i boken inför imorgon lästa. Jag är nöjd!

Imorgon väntas skola och sedan förhoppningsvis lite skridskoåkning med Karin. Jag hoppas att det inte snöar eller blåser! När jag ändå har vädret på tapeten så måste jag berömma snöröjarna efter dagens arbete kring min gata. Vägen är mycket bättre skrapad och nu slipper man hoppa höjdhopp över vallarna som fanns mellan trottar och väg, TACK!:)

Nu blir det tv varvat med dator resten av kvällen, HÄRLIGT!

<3

Kommentarer
Postat av: milo

Akta så du inte får trycksvarta på näsan,hi,hi....

Bra jobbat Emme....

2010-02-03 @ 18:14:36
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0