Solig måndagsförmiddag

Jag är halvvägs genom Måndagsförmiddagen och jag har hunnit läsa sidorna jag skulle, och är nu igång med att sammanfatta det jag läst lite. Har även hunnit käka frulle, uppdatera mig på nätet och bokade nyss ett tandläkarbesök på fredag. Har inte varit hos tandläkaren på 1,5 år och tycker det är dags, mest pga att jag har ett problematiskt tnadköttproblem:( jag hoppas innerligt att det inte blir FÖR dyrt, har ju tandvårdbidraget men tror icke det räcker, aja kosta vad det kosta vill tänderna ska ju hålla hela livet!

Snart lunch i form av min rökta lax, avocado o nått annat smarrigt. Sen bär det av till skolan för föreläsning och därefter ett träningspass. Vardagen is like it is!

Måendet är bättre idag, fick verkligen känna på bakismåendet igår;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0