Stark trots uppehåll

Om jag inte har träningsvärk imorgon så är det något som är fel;) Körde ett cirkelfyspass idag där de bara kör styrka på 9 olika stationer i 3 varv. De fokuserade mycke på överkroppsstyrka vilket jag knappt tränar förutom rygg o mage så det kändes kan jag säga! Har för övrigt läst ekonomi och lagboken, lagat lite matlådor, gjort gruppuppgift med Karin och sen träningen. Sitter nu mätt och belåten efter gröt, ägg- och leverpastejmacka, MUMMA! :)

Paradise Hotel är ju över, och att Jackie och Patrik vann är ett under. (Har kollat på avsnitten på internet när jag haft tid, skäms nästan:P) Hon är NÅGOT speciell om man säger så, fast efter en sådan uppväxt så blir jag inte förvånad.

Kollar just nu in dokumentären på 4:an som jag vet visats tidigare, "Supersize me" heter den. Det är helt sjukt att 43% av världens Mc Donaldsmat säljs i USA, inte konstigt de blir feta!?

Heldag imorrn i skolan!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0