Svinkall Fredag

Luften är just nu väldigt kall och ruggig och kylan tränger verkligen in i märgen. Föreläsning och början till tentaplugg igår, tidig övning i morse, tandläkarbesök som inte gav så mycket, inköp av cola till helgen, lunch, surf o plugg är vad jag hunnit med hittills idag. Ska kolla upp Friskispass nu för att träna om nån timme eller 2.

OS börjar ju inatt men jag tror jag skippar invigningen men jag ska försöka se så mycket av allt det andra som möjligt, fast det kommer att vara MITT I NATTEN. Men är man en sportnörd så är man, punkt slut;)

Fick även ett alla hjärtansdag kort av mamma o pappa, det fick mig att börja gråta på 2 sekunder! Saknaden slår en med en fruktansvärd kraft när man får allt svart på vitt, men nu är jag ok igen! :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0