Counting down

Knappt 3 dagar kvar innan jag kan säga adjöss till allt vad statistiktentor heter. Helgen har passerat och gårdagen var väldigt slapp och lugn till stora delar, tittade på mycket längdskidor på tv vilket jag tycker är väldigt underhållande. Var dock väldigt uttråkad stundtals, har sedan jag kom upp hit känt mig ganska ensam och saknat det självklara sällskapet av familjen hemma i huset. Det tar en tid innan jag acklimatiserat mig till ensamheten igen, får iofs sällskap av Emma om nån vecka eftersom hon äntligen kommit in här i Sthlm! :)

Sista föreläsningen idag innan tentan, plugg med Karin och Carro och nu är jag hemma för mer kaffe och lite slapp och återhämtning inför mer plugg ikväll. Det ska nötas lite till innan jag stänger böckerna för idag.

Hinner nog med en uppdatering ikväll oxå eftersom jag hoppar träningen, har grym träningsvärk.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0