Grantvär (fint väder)

men inte får man njuta av det inte. Har befunnit mig innanför lägenhetens väggar hela dagen och pluggat så mycket jag orkat. Har gjort stora delar av mitt formelblad vilket jag har bestämt ska vara klart innan dagen är slut. Det är mycket jobb med att göra det, men är ju en form att repetera allt, två flugor i en smäll så kallat!

Hade tänkt dra på mitt första Friskispass idag men prioriterar plugget idag, kanske bli en vända till gymmet imorrn istället. Har tappat allt vad vältränad heter under jullovet så det är nästan som att börja på ruta ett igen, trist men jäkligt sant:S

Mera plugg, lite matshopping och sen tv ikväll förhoppningsvis:)

<3

Kommentarer
Postat av: milo

Du är så skärpt emme så du kan gå hur långt som helst, ha bara bra skor, kram

2010-01-09 @ 14:32:23
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0