Idag är en bra dag

Provet skrevs igår och nu får jag bara hoppas på att det räcker! Klumpen i magen har äntligen släppt och ett helt annat lugn har nu nått mig. Visst där finns att göra i skolan även denna kommande vecka men jag har mer kontroll på läget och känner att jag hänger med:) Ett härligt träningspass körde jag direkt efter provet, mest för att tänka på annat och bara släppa allt, en utvärderning av det är att det var mycket givande! :) 

Solen har äntligen hittat till storstaden igen och den är efterlängtad, tänk vad några timmars sol och ljus kan göra för humöret?! Ska nog ut o traska en vända lite senare, tror inte kroppen vill träna särskilt hårt idag med den träningsvärk jag har;)

Bilder på blommorna jag köpt har ju utlovats och här kommer de, med lite härligt solljus som dekoration!;)


Lite grönt halvvhögt i vardagsrummet!


Lite rosa/cerise i köket piffar upp det lite:)

Plugg, slapp, promenad är väl typ vad dagen består av!
<3
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0