I'm back

Haha, oj vilken förbättring det blev på uppdateringen;) eller inte. Aja, jag hade helt enkelt annat för mig som jag ansåg var viktigare. Nu är jag på plats i sthlm igen och vardagen har börjat. Kom upp igår eftermiddes efter en helt problemfri tågfärd, fyllde kylskåpet, skickade iväg viktiga papper, packade upp, käkade och sen däckade jag i soffan. Första dan i skolan är avklarad och min tentastress la sig lite, det klarnade turligt nog på vissa punkter:) 

Jullovet då, jo det har varit helt underbart precis som förväntat. Mysig vit jul med massa god mat o fina paket, en juldagsutgång där förfesten va riktigt rolig, mellandagsrea avklarades, nyårsafton med matlagning hattema och uppdrag kunde bara bli kanonbra, sen en del fika med kompisar (lite för lite i min smak dock), umgänge med familjen (oxå lite för lite) och sen en MASSA fantastisk tid med Mr:) 

Lite bilder från nyårsafton då, av någon underlig anledning lyckas ullis hamna på många av dem, jaja enjoy!
 




ser ut som om killarna har kul, victors blick går inte av för hackor;)


denna bild får avsluta dagens inlägg, antar att jag va på g här!;)

ps: ingen vänlig själ hade städat min lägenhet under lovet, alla dammråttor och förmodligen fler ligger på golven:S får nog ta tag i det där imorrn. Kommer kännas som avslappning jämfört med pluggandet;) ds

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0