Jag dansmästare?!

Nja, det tror jag inte men det va ganska kul på det spontana danspasset jag hann med idag på Friskis. Lite svettig blev jag men det var mest kul (eller ibland irriterande) att skåda in damen framför mig som inte hade ett rätt, varken i steg eller takt!;) En lugn start på min träningsperiod var nog det mest vettiga jag gjort denna helg. Eller nja, har ju läst en hel del i båda kurserna så jag e ganska nöjd med helgens arbete!

Nya blommor i både kök och vardagsrum, behövdes tro mig. Bilder kommer imorrn när det är dagsljus.

Nu är det Johan Falk på tv, hade nog varit bra att se men palllar inte hela ändå så jag slötittar lite och går mot sängen om en stund, trött och ganska bekväm var namnet!


En bild då jag va lite piggare, en glad Emelie tackar för denna veckan!
<3

Kommentarer
Postat av: milo

Va Emme, kan du dansa nykter, det trodde jag inte?

du var kanske lite påverkad?

2010-01-27 @ 18:44:43
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0