Ledig Fredag

Tentan i Onsdes känns väl "bara" sådär. Tror jag har klarat den men om det vill sig illa så är det inte mycket mer än så, MEN det kan ha gått bra också, jag får se helt enkelt. Tenta=tentautgång med Carro, Karin och Chris, dels för att fira tentan men också för att säga ett glatt Hejdå till denna hemska hösttermin. Förfesten va hos Karin och plötsligt bestämde sig storebror att komma en dag tidigare, alltså anlända Onsdagkväll. De anslöt till Karins lägenhet precis lagom till utgång, delar av Sthlms nattklubbsliv visades och hemkomsten till mitt place va kring HALV SEX!? En otroligt rolig och oväntad kväll där saker som jag aldrig kommer att glömma hände!!! Trött trött och bakis bakis kan gårdagen sammanfattas med, var inte människa förrän igårkväll typ;)

Storebror har lämnat lägenheten för sista jobbet här uppe och sedan hemfärd, tackar för besöket! :) Halvslapp dag idag med klädcheck för mammas räkning, träningspass ikväll och sen tv. Processen för USA studier (som jag hoppas ska ske i höst) är i full fart i min hjärna. Ska anmäla mig till det obligatoriska TOEFL (engelska) testet som måste klaras med godkänt resultat. Dyrt är det och jag hinner bara med ett försök innan anmälan måste va inne hos skolan så det behövs pluggas!

<3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Håller tummarna för dig, även om jag vet att du kommer klara de :) You go girl .

2010-01-15 @ 12:14:45
URL: http://jennygottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0