Mina vader

mådde inte alls bra under träningspasset idag. Fy fasen va spända och trötta de var, kunde knappt trycka ifrån alls under löpningen. Genomförde iallafall passet och sprang lite längre idag, dock lite långsammare, men jag måste ju variera och anpassa mig efter dagsgformen. Lite styrka på det och magens träningsvärk (som redan fanns) kommer inte försvinna på några dagar:S

Har pluggat på SP halva dan, sen tränat, sen käkat o pluggat parallellt ikväll och nu har jag gett upp. Hoppas att tentan kommer att gå bra! :) Nu kollar jag på Mästarnas Mästare och är redan trött på Patrik Sjöbergs pikar och tragg:P Jaja, må bäste mästare vinna, min favorit Per Elofsson vann ju förra året så det kan nog bli intressant denna säsong också:)



Trevlig kväll på er!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0