Nationalekonomi kan va jäkligt skoj

Jag är på bättringsvägen och det börjar känns helt ok nu:) Utgången i torsdes blev lyckad och avslutades på Café Opera där ekonomerna hade en liten inspark. Endast 3 timmars sömn under gårdagsnatten, därefter var det skoltajm med första föreläsningen i min andra ekonomikurs. En väldigt engagerad, inspirerande, skönt engelskpratande (vilket inte hör till vanligheterna tyvärr) och väldigt informativ föreläsare var vad vi fick erfara. Han hann gå igenom mycket men hujedamig vilket tempo det var! Pennan kommer att glöda under dessa föreläsningar!!! Trots väldigt intressant ämne så slocknade jag i soffan när jag kom hem, gårdagskvällen blev lugn med en del plugg och resten tv.

Tv:n står på i bakgrunden just nu där Haitikatastrofen står i centrum (hemskt det som hänt), jag pluggade precis (en liten energikick behövdes i form av surfing:P) och återgår snart till det. En promenix med Emma ut till Nacka Forum är vad som kommer att ske senare idag och sen en god middag ikväll tror jag:)

Trevlig lördag på er!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0