Ny vecka = Ny termin

Då var det måndag igen och vårterminen ska påbörjas med en introduktion vid 1 idag. Hoppas innerligt på att ekonomin denna vår kommer vara hästlängder roligare och mer engagerande än vad statistiken varit i höst! Kanske blir lite nytt folk i bekantskapen oxå vilket aldrig är fel:)

Emma anlände igår och hon får vara min lägenhetspartner i några veckor i väntan på eget kyffe, kan nog bli väldigt trevligt med lite sällskap på all min lediga tid. :)

Frulle har jag redan käkat trots att jag börjar sent idag, känner en liten ömhetskänsla i halsen så träningen ikväll är obestämd so far, får väl se om det släpper under dagen.

Saknar min kisemise som är ensam där hemma, han är min och bara min sedan 9 år tillbaka!


<3

ps: lat katt jo jag vet, ganska lik sin matte imellanåt;) ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0