Sjukstuga

Inte riktigt sjukstuga (än) men jag mår inte helt hundra. Har ont i halsen, småvärk i kroppen och huvudvärk som kommer och går. Det är inte roligt men jag har klarat mig hyfsat (än så länge), vill inte bli SJUK! Vårterminen 2010 har påbörjats och kan bli relativt intensivt till en början, men jag hoppas jag överlever;) Det blir två nationalekonomikurser parallellt och sedan förhoppningsvis jurikdik som kvällskurs.

Svindyr kurslitteratur har inhandlats idag, lite i affär och lite på internet, som om Januari inte var en dyr måndag redan?! Piii katten säger jag bara, hur menar de att man ska kunna överleva denna månaden på 7500kr?!

Är trött, lite halvsjuk, småhungrig och allmänt seg. Typiskt tisdagshumör men det får väl bättras!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0