Snörvel snörvel

Jag snörvlar vidare och dricker te i massor fö att linda det onda i halsen. Jag hoppas att jag blir av med denna infektion så fort som möjligt för det är inte roligt! :S Annars har det inte hänt mycket, jag o Emma pluggade en del igår och gick även en sväng här i området. Om de bara kunde skotta bort all snö som ligger som ett potatismos på alla trottoarer så skulle det bli betydligt lättare att gå!

Lite fortsatt plugg idag på förmiddagen och sedan lunch och dusch innan jag åker till skolan för matterepetition. Efter det bär det av direkt till Karins lägenhet för lite middag och sedan anländer Carro o Co för utgång. Kan inte påstå att jag känner så värst mycket för att partaja men det är sista chansen att se Carro innan hon åker så jag får väl helt enkelt svepa en whiskey (BLÄ!) och se glad ut;)

En kommentar till Handbolls EM, suck alltså. Sverige är inte bra, det är bara att inse, eller jo de skulle kunna vara bra MEN får inte spelet att funka, trist men sant.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0