Som en ny människa

En lång, svinkall till en början, härlig i mitten, trött i slutet promenad tog jag runt Hammarbysjön i eftermiddags. Var så kall och röd om benen att jag hoppade i badkaret och gottade mig en stund:) Lite ompyssling av kroppen och sedan mega god husmanskost till middag bestående i ugnsstekt falukorv och potatismos! Även några sidor till lästa i boken, endast 8 kvar sen är även detta kapitlet slut:)

Ännu mer snö har fallit i sthlm under dagen, som om det inte var nog redan?! Är trött på att ha minst -10 gradig kyla och massa snö, det ställer så många fler krav på vad man ska ha på sig;) Nej, lite vår vore inte fel men tror jag får dras med vintern i en månad till eller nått, tjoho vad kul! or not!


En bild tagen genom köksfönstret, jodå här är vitt!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0