Still alive

Jag lever! Om än knappt känns det som emellanåt! Veckan har gått otroligt fort och jag har haft massor att göra. Det har verkligen varit full rulle från morgon till kväll. Massor av sidor i ekonomi och lagboken har lästs (fler ska läsas om en stund), en del sidor i mikroekonomiboken har lästs (fler ska läsas på söndag), en massa papper och ansökningsformulär har fyllts i till utlanssstudieansökan. Och imorrn gäller det, TOEFL (engelska test) ska skrivas och jag måste få ett visst antal poäng för att ens få ansöka om utlandstermin, PRESS PÅ MIG HELL YEAH! :(

En grym stress inombords är vad jag bär/har burit på och jag börjar bli trött nu, MEN måste hålla ut denna helgen också!

tack o hej!

"du gör mer än vad du tror"

<3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: Åh, tusen tack. Vad roligt att höra! Det är alltid kul att få lite positiv feedback på det man skriver :)



Hoppas du får en riktigt underbar lördag!

2010-01-30 @ 08:23:55
URL: http://emmlans.blogg.se/
Postat av: milo

Du behöver ingen press på dig emme, du är så duktig på det du gör och så ambitiös. Du fixar detta hur lätt som helst. Energi skickas till dig nu, känner du den?? ha,ha Go on emme.

2010-01-31 @ 09:53:41
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0