Träningsrutinen börjar infinna sig

Grymt träningspass igår, bra träningspass idag, det ser bra ut för framtiden må jag säga:) Jag har kommit in i rutinen igen och matschemat börjar ta form oxå:) Hade myskväll med mig själv igår, va ganska sleten efter träningen. Idag har jag dammsugat och torkat golven i lägenheten, Emma kommer ju sagt imorrn och lite städat får jag väl ha;) Ikväll blir det utgång med förfest hos Carro, ser fram emot det riktigt mycket! Hon drar ju nästa lördag så man får passa på medan hon e hemma.

Började knåpa på mitt ansökningsbrev till utlansstudier igår och bestämt när jag ska skriva mit TOEFL test. Komiskt nog sa mitt horoskop igår att jag skulle ta vara på mina idéér och inte bara låta de rinna ut i sanden pga lite motgång, kan ju sammankopplas lite iaf;)

Kaffe och päron nu sedan vidgörning, ska försöka hinna slänga upp en bild på hur jag ser ut!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0