I väntan

Jag hann tydligen med ett inlägg till innan jag lämnar stockholm. Jag sitter nu på centralen och inväntar mitt tåg mot Götet. Tentan va enklare än jag befarat och det känns som om jag är godkänd iaf vilket är en stor lättnad!:) Käkade min medhavda lunch på campusområdet i strålande sol och trodde jag skulle få njuta lite av solen men icke så nicke, molnen hägrar för tillfället:S


Två år har gått sen jag kom denna centralstation och det känns verkligen att det var ett tag sen. Stockholm har blivit mitt andra hem och livet har (iallafall periodvis) snurrat på. Nu väntar nya möjligheter, chanser, risker, utmaningar och framförallt upplevelser!! Jag har ingen aning om hur livet i Kanada kommer att bli men jag hoppas på bra! :D

Tjingeling från sthlm än en gång, landar i skåne imorgonbitti.

<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0