1 DAG KVAR

Sista dan innan hemfärd och jag har redan varit så sjukt effektiv som jag ville vara. Under den senaste veckan när det ljusnat ordentligt så har jag vaknat ett par gånger varje morgon. Har frivilligt gått upp innan 7 i snart en vecka, det är SJUKT! Iaf, har ju fått en del gjort under morgontimmarna vilket är jäkligt skönt i slutändan:) Idag har det käkats frulle, packats, gjorts inlämningsuppgift och nu sitter jag här med kaffe o apelsin. Ska göra lite grejs här på internet sen blir det en springrunda tror jag minsann.

Ikväll vankas det tjejmiddag, modevisning och sen en liten utgång tror jag, ska bli MYCKET trevligt. Mindre trevligt är att jag ska sitta på lektion klockan 8 imorrnbitti men det är smällar man får ta;)

Se upp Skåne för imorrn kommer jag! :)
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0