Fullt upp

En dålig söndag byttes mot en trevligt måndag med ett mycket trevligt slut. Duktighetsfasoner igår morse och sen lunch och föreläsning, den sista i den kursen för min del eftersom jag åker hem. Begav mig sedan inåt city för att möta upp ett mycket kärt återseende i form av Sofia från IB. Vi umgicks mycket under ettan av gymnasiet men sen kom livet imellan (eller nått) men vänskapen har alltid bestått. En MASSA prat över en sushi middag som var god?! Har kommit på vad jag gillar bäst nu:) Även lite kaffe hann vi med innan det var dags för hemfärd. Tröttheten slog mit i ansiktet igårkväll så det blev tidig sängång.

Dagen och dagarna inför fredag känns smått stressiga, där finns en del jag vill/ska hinna med däribland shoppingcheck, plugg, packa, fixa inför Kanada etc etc.. Jag har fullt upp helt enkelt!

Gratulerar en av mina absolut bästa vänner och hennes tvillingbror på 21årsdagen idag! Grattis och vi ses i helgen då vi kan partaja!

<3

Kommentarer
Postat av: Ullis

jag fick vara med i din blogg ;) HAHAHAHA!!!

2010-05-11 @ 09:14:29
URL: http://yourluckk.blogspot.com
Postat av: Håkan

Ja, det är inte ofta jag blir nämnd här inte inte :'(... snyft ;)

2010-05-11 @ 19:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0