Ibland så

Det var längesen jag persade så det var helt klart en skön känsla! Rekordet på 5kilometer lyder numera 24:50 för min del. Jag började långsamt med tanken att bara lufsa lite men märkte efter 2kilometer att där va krut i benen och att det fanns en möjlighet att slå rekord och då fick benen mina fart;)

För övrigt denna lediga dag så har det varit lite halvslappt, lite sovmorgon trots massa störningar av dörrar o annat, lite slapp, lite plugg, lite träning, tja som vanligt alltså.

Blev även utfrågad på gymmet idag (helt frivilligt) om vad jag tyckte om just denna anläggning. Kunde inte komma på särskilt mycket att klaga på så hon va nog nöjd! ;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0