Igång igen

Mina benmuskler skriker ajaj och jag lyssnar duktigt på dem (för en gångs skull) och vilar från träningen idag. Ett grymmepass i söndeskväll och ett härligt spinningpass igår lade grund för min träningsvärk. Har kommit på att spinning är rätt okej ändå, mycket roligare att ta ut sig i grupp med bra musik liksom;) Va en vända på Ikea igår för att inhandla lite vinglas som jag råkat slå sönder och även en lampa så jag äntligen kunde sätta upp min julklappslampa:P För två veckor knappast lönt egentligen men what the heck, fint blev det iaf! :)

Föreläsning innan idag, lunch och dator fram tills nu. Borde om jag ska lyda mig själv plugga en stund men just nu är jag på lite tvärtimot humör så jag pausar en stund till, har ju hela kvällen på mig.

Läser på aftonbladet att vulkanen är aktiv igen, måtte den bara ha lugnat ner sig tills i höst då jag ska korsa atlanten, jag har liksom inte tid att vänta på nån jäkla aska!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0