Något lugnare

Precis som gårdagens rubrik antydde så är jag tillbaka exakt var allt började, ja mitt stockholmsliv då. Jag bor just nu i farfars lägenhet för en vecka framåt sen bär det av mot skåne igen. Två tentor ska avverkas under denna vecka, en imorrn och en på lördag. Den imorrn kändes igår ganska stressande men med dagens tentaplugg har jag lugnats lite.

Jag har ju som sagt spenderat de senaste 2,5 veckorna i skåne, jobbandes. Och en massa kvalitetstid med vänner o så:) Därav stressen med plugget, det blev alldeles för lite med det nere i skåne, ajabaja Emelie;) Hela familjen begav sig mot stockholm och min lägenhet för att tömma och flyttstäda i lördes. Allting gick som planerat och jag lämnade nycklarna för nån timme sen. Så nu finns det ingen återvändo, först skåne sen Kanada! :)

Kanonvädret som storstaden just nu har är underbart, ska nog passa på att springa en runda i solen lite senare, innan dess bloggkoll och lite plugg!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0