Packilipackpack

Lördag, grått trist väder, en finne vid läppen som gör ajaj och en lista som gärna ska börja bockas av nu. Ja men då kör vi då! Som sagt lördag idag men det känns som om varje dag är en helgdag ibland:P Iaf, frulle är käkad, ett kapitel är läst, ullis uppsats är checkad och skickad, nu är det dags att ta upp lådorna ur förrådet och börja packa. Allt ska va klart tills på fredag och jag har en del att stå i denna veckan så det är lika bra att sätta igång.

Får se om det blir någon träning idag, om musklerna orkar det vill säga. Ikväll skulle det troligtvis bli film hemma hos Karin:)

<3

Ps: tror även jag lyckas ganska bra med att tömma skafferi, frys och kyl innan jag åker. Snacka om planering och ensidig kost men visst sen heter jag ju Emelie också;) Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0