Sällskapet försvann

Denna helg är snart till ända och jag kan bara sammanfatta den som väldigt trevlig! Ullis och jag har hunnit med shopping, lunch på stan, fika på stan, kändischeck, barhäng, god mat och fika hemma, god dricka hemma och framförallt en jäkla massa tjabb om allt mellan himmel och jord! Med ett sällskap som henne så rinner verkligen dagarna iväg fort:)

Dagen idag innebär strålande solsken så en stunds solning på balkongen ska hinnas med. Även plugg, träning och allt sånt vanligt trams, söndag helt enkelt. Har även efter en liten stunds betänketid bestämt mig för att twista till livet lite, så om två veckor blir det jobb i 2 veckor hemma i skåne för att sedan åka tillbara hit o tömma lägenheten med hjälp av familjen och sen skriva tentor. Plötsligt blev tiden här uppe ganska knapp! ;)


Hon är bara LITE het;)
<3

Kommentarer
Postat av: Ullis

Näää, hon är super het ; ), förresten såg jag en kändis till på tågstationen, en av duon från hiphip brandmannen kajan, det du!!!



tack för en underbart trevlig helg!



KRAM

2010-05-02 @ 10:27:30
URL: http://yourluckk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0