FRAMME

Jag är på plats, kom fram igårkväll (tisdagkväll här onsdagnatt i sverige), resan tog cirka 20timmar med tidsomställning inräknat. Flyget blev försenat och därmed missade jag min anslutande inrikesbuss från Toronto, vilket gjorde att jag inte kunde hämta ut mina nycklar där jag trodde, men blev till slut skjutsad och lotsad till rätt ställe:) Efter många om och men och lite hjälp från en främlig fick jag igång mitt internet och kunde meddela familjen att jag va framme! 

Dagen idag har spenderats ihop med två engelska killar som jag mötte på bussen igår, vi har fixat busskort, studentkort, matkort, lite inredningsgrejor etc och jag är därmed ganska trött nu. Jag är inom lägenheten för att packa upp lite vilket jag inte hunnit, ladda batterierna, och uppdatera här:P

Bilder på campus och lägenheten kommer troligtvis imorrn när jag fått lite ordning på stället:P För det råkade vara en lägenhet jag fick, vilket jag nu insett var ganska positivt av medelåldern på korridorsrummet att döma.

sov gott mina läsande svenskar, för ni är 6 timmar före mig och därmed inne i en skön sömn, själv ska jag snart äta middag;)

<3

Kommentarer
Postat av: linda (kusin)

Duktiga du!!

Som jag skrev till dig häromdagen, ta hand om dig, men det betvivlar jag inte en sekund att du gör!!

Kram från Knislinge

2010-09-09 @ 07:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0