Long time no see

En hel evighet sen jag skrev, I know. Sommaren har susat förbi och jag har mestadels fyllt den med körkortstagande, jobb, famlij och pojkvän. Orkar inte summera mer i detalj för tillfället utan det får komma pö om pö helt enkelt;) 

Imorgon smäller det! Jag lämnar marken klockan 12:25 och beräknas va framme i Toronto 14:55 kanadensisk tid.. Har inte haft särskilt mycket nervositet innan men nu börjar den komma, jag börjar så smått inse vad jag ställt till med:P Sista fixet med packning, växling av pengar och familjeumgänge ska klaras av idag innan jag kan känna mig helt säker på att allt är med.

<3 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Önskar dig lycka till på ditt äventyr som jag tror att du kommer att både ha glädje av längre fram och att det blir ett minne att ta med dig.Jag kommer att följa din blogg som jag hoppas att du fortsätter med.

ETT STORT LYCKA TILL OCH KRAM IFRÅN INGRID L

2010-09-06 @ 17:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0