Massor händer hela tiden

Händelserik dag igår också, fixade bankkonto, mobil och öl;) Nu har vi provat frukost, lunch och middag och alla är till belåtenhet:) Det mesta i administrativ väg är nu fixat vilket känns riktigt skönt, nu kan det roliga börja på allvar;) Vilket det verkligen gjorde igårkväll! Vi va cirka 35 utbytesstudenter i en lägenhet och hade riktigt trevligt, superkul! :D

Idag drar vi (typ alla utbytesstudenter här i Bayfield) till Walmart för shoppa lite. Ska även försöka hinna med en sväng till gymmet innan kvällen är här. Vad den sen bjuder på får vi se...


Här nedan är gårdagens lunch, pasta och sallad (från en riktigt nice salladsbar) till en kostnad av 40spänn typ.  




Här ovan är Concrete Beach, huset där man fixar många praktiska grejor, utanför är det som ett stort torg där det alltid är massor av folk.



Sådana här stolpar finns det överallt på campus, man ska trycka på en knapp om man behöver hjälp. Som om man skulle kunna stoppa en rånare med att säga "vänta lite, jag ska bara trycka på knappen här borta sen får du råna mig:P"..


Detta är mitt hem för de närmsta 4 månaderna, det är Luke och Ben som ni ser i nederkanten, de brittiska killarna jag mötte på bussen hit från Toronto vilka jag hängt med sen jag kom hit.

<3 

Kommentarer
Postat av: milo

Skönt att du har kommit till ro och uppdaterat så vi vet hur du har det. Kul för mig att läsa hur det går för dig. Kära nu inte ner dig i någon Amerikan utan du kommer hem igen. kram

2010-09-27 @ 19:34:34
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0